Deň siedmy – bikom po dedinách

5. 6. 2015

Ráno vstávame skoro, zase sa kúpeme pred raňajkami a po nich vyrážame. Tentoraz sa už Yveta stratila dokonale. My sme prešli malú dedinku za Skala potámiou, za ňou sme strmo nastúpali k nejakemu kostolíku, kde sme dali pauzu. Miro vyrazil hľadať Yvetu, lebo nemala pri sebe mobil, ani doklady, ani peneži. My sme stúpali ďalej a po hlinitej ceste sme oblúkom prešli k Potámii, kde sme skončili zase pod Platanom a zase s našimi zrzkami, už tu mali asi predplatený stôl.
Stúpame po slušnom strmom asfalte k Panagii, ale pred dedinou sa odrážame doľava a stúpame po dobrej asfaltke až na hornú križovatku, kde asfalt skončil. Po prašnej ceste sme obišli celú Panágiu a vyšli nad ňou na najvyššiom bode v sedle, odkiaľ sme zjazdili do Thasosu. Stretli sme aj Číňanou, bojovali práve v polke kopca a vyzerali, že ich to práve prestáva baviť. Skončili sme u Stratosa na obede s pivečkom, spravili sme pri odchode aj nejaké foto.
Naspäť bojujeme asfalt do Panagie, je to nekonečné, teplo je neskutočné a keď som v sedle mám toho dosť. Ešte sme zašli pozrieť do dediny, boli sme aj pri modrom kostolíku aj pri prameni lásky. Zjazd ku kempu bol dosť strmý s peknými šikanami, na jednom mieste aj tiekla po ceste voda.