Deň štvrtý výlet na Murter

6. 6. 2017

Ráno sme sa boli kúpať a po raňajkách vyrážame s Milankovou skupinou na Murter, ideme po pobreží do Tribunju, odtiaľ výbornou cestičkou na Invij, kde sa odrážame doľava, vpravo vidíme Pirovac.

Prichádzame di Tisna, kde sa nachádza most oddeľujúci Murter od pevniny, je zdvíhací a tak sa tu musí občas čakať. Za mostom sme stretli Evu s partiou, najedli sme sa tam z vlastných zásob.

Za Tisnom schádzame na chodník po pobreží, prechádzajúci viaceré campy. Nakoniec sa dorážame do Betiny a za ňou už je mesto Murter. Zastavili sme sa v obchode a dokúpili pivo, mali Krušovice i Plzeň, dali sme i čosi pod zub.

Kúsok ďalej som fotil v prístave červenú ponorku a kým som sa vrátil na kurz, už ich nebolo. Nevidel som v tom problém, lebo som vedel kam chcú ísť a tiež že sa chcú zastaviť na kávu.

Nikde som ich však na námestíčku nevidel tak som pokračoval a vyšlapal som po plánovanej trase k starému kostolíku na vrchu kopca s peknými výhľadmi na celý ostrov.

Dovolal som sa Jarkovi a dozvedel sa, že nešli na kávu, ale šli ďalej po nejakej šútoline, chvíľu museli aj tlačiť a teraz sa nachádzajú presne pri nejakej veľkej lodi na inej šútoline.

Domyslel som si, že šli po pobreží a tak som zvolil kamenistú cestu okolo kopca s anténami nad mestom, bolo to do kopca,  záver zase z kopca a nakoniec ma to vypľulo v zátoke s peknou plážou.

Už som chcel pokračovať ďalej, keď som zaregistroval mávanie, bola tu partia Villi s Allou, Miro s Ludmilou a Vladino s Lubicou, tak som tu zostal s nimi.

Voda bola chladná a nie najčistejšia, vietor sem nahnal rôzne vetvičky, kúsky dreva a ihličie, podklad bol kamienkový, ježovky tu neboli.

Požičali sme si loptu a hrali volejbal, bolo to fajn.

Časom okolo prešla i tá moja pôvodná partia, ale nezastavili sa. My sme to tiež zabalili a po pobreží sme sa vrátili do Vodíc. Bolo to nejakých šesťdesiat kilometrov.

Po večeri sme štandartne trochu posedeli pri muzike, čosi zabéékali, i pitný režim dodržovali.